Promocja firmy i estetyczne stojaki na ulotki

Firma, w której pracuję, dopiero wchodzi na rynek, więc trzeba było zająć się jej promocją. Na festynie w naszym mieście szef wykupił miejsce, w którym mogliśmy rozłożyć stoisko promujące naszą firmę.

Estetyczne stojaki na ulotki są potrzebne

Estetyczne stojaki na ulotkiOd rana ustawialiśmy wszystkie rzeczy – ekspozytory, które okazały się cięższe, niż się tego spodziewaliśmy. Więcej kłopotu jednak sprawiły nam stojaki reklamowe, które nie chciały się rozłożyć. Okazało się, że wzięliśmy z magazynu te stare stojaki, których nikt już nie używa, więc musieliśmy wrócić i zabrać te prawidłowe. Przy okazji zabraliśmy jeszcze estetyczne stojaki na ulotki, których mieliśmy całe stosy. Stwierdziliśmy, że ułożone na stojakach będą wyglądały profesjonalniej. W kącie naszego stanowiska stały też dwa wąskie regały sklepowe pełne świeżego pieczywa ze śliwkami, w ramach poczęstunku. Wiemy, że zapach rozchodzący się z takiego pieczywa najlepiej przyciąga potencjalnych klientów. Naszym zadaniem jest ich potem zainteresować swoją ofertą, a należy wspomnieć, że jest dość korzystna, więc to nie problem. Jednak nie lubię tych corocznych promocji na festynach, ponieważ wiąże się to z ogromem pracy, która tak naprawdę nie należy do naszych obowiązków. Wolałabym siedzieć wtedy w biurze i robić to, co zwykle – przynajmniej wiem, że jestem w tym dobra. Tutaj musimy porozkładać mnóstwo rzeczy, mężczyźni muszą dźwigać te ciężkie regały, a i tak nie wiadomo, czy zdobędziemy nowych klientów. Większość zazwyczaj przychodzi na darmową degustację oraz co najwyżej, żeby posłuchać o naszej ofercie, rozejrzeć się dookoła i iść dalej. Nie ważne, jak byśmy się starali – większość z nich nie przychodzi tu z zamiarem skorzystania z naszej oferty. Wiele osób po prostu spaceruje z rodziną, podchodzi do różnych stanowisk i słucha tego, co kto ma do zaoferowania.

To bardzo męczące zajęcie – tłumaczenie tych samych rzeczy dziesiątki razy, odpowiadanie na takie same pytania i wygłaszanie formułek, które wymyślił szef. Jednak jeśli zdobędziemy na festynie jakichś klientów, to dostajemy premie.

Artykuł napisany dzięki http://www.wist-online.com/d6/Stojaki-na-ulotki-i-prospekty