Marketing dla firmy z dachami

Praca w firmie marketingowej to niekończący się ciąg wyzwań. Nie jest tak, że jest to praca monotonna lub codziennie wyglądająca tak samo. Każda firma która zwraca się do nas z prośbą o wypromowanie musi zostać rozpatrzona indywidualnie.

Dachy w różnej cenie

dachyGdy ktoś, kto prowadzi firmę dekarską w Otwocku przychodzi i prosi o to, by każdy w jego mieście, a do tego w Tymbarku, Nadarzynie oraz Grójcu znał jego nazwę firmy, to wymaga to profesjonalnego podejścia do tematu. Przede wszystkim trzeba przeanalizować rynek w danym miejscu – ile firm robi dachy do domów jednorodzinnych z Warki, jakie są różnice w cenie, jakości, jakie te firmy mają opinie. Po wnikliwej analizie można wziąć się do roboty. Dachy nie są akurat jakoś szczególnie skomplikowaną branżą, dlatego nie zajmuje to aż tak dużo czasu. Drukujemy banery, ulotki, a także wykupujemy reklamy w Internecie. Po około dwóch miesiącach dzwonimy do właściciela i pytamy, czy coś się zmieniło. Zwykle odpowiedź brzmi, że sprzedaż wzrosła kilkukrotnie w górę. Gdy spytałem jak sprawa miała się jeśli chodzi o dachy, odpowiedź była aż zbyt entuzjastyczna. Właściciel firmy zaczął opowiadać jak jego dachy zaczęły być z dnia na dzień zamawianie w ilościach niemalże hurtowych, i jak z powolnego, spokojnego biznesu udało mu się zrobić firmę pracującą na pełnych obrotach. Żałował, że wynajął nas tak późno – Bóg wie, ile dachów go przez to ominęło, a co za tym idzie ile zysków. Mimo to był bardzo zadowolony, że w ogóle postanowił wybrać właśnie nas, i że będzie nas polecał wszystkim swoim znajomym.

Gdybyśmy mieli z kolei jakieś dachy wymagające napraw czy wymiany, to możemy u niego liczyć na pięćdziesięcioprocentowy rabat. Dla takich dni i tak zadowolonych klientów pracuję w tej firmie. Dopiero wtedy czuję pełną satysfakcję ze swojej pracy.